Zasady funkcjonowania hotelu w okresie COVID-19

Szanowni Goście,
W trosce o Państwa bezpieczeństwo, wprowadziliśmy szereg zmian i specjalne zasady funkcjonowania w celu zwiększenia bezpieczeństwa dla gości, pracowników i dostawców hotelu    i restauracji.
Prosimy o zapoznanie się z naszymi procedurami bezpieczeństwa w związku z wirusem COVID-19.

BEZPIECZNY HOTEL

  • Na terenie hotelu umieszczone są dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dla gości( przy wejściach na teren obiektu, w obszarach recepcji, przy wejściu na restaurację oraz w obszarze toalet)
  • W pomieszczeniach sanitarnohigienicznych wywieszone zostały instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek
  • Należy przestrzegać wymaganego dystansu przestrzennego 2m
  • Przygotowany jest pokój dla ewentualnej izolacji osoby z podejrzenie choroby
  • Numer telefonu do stacji sanitarno-epidemiologicznej w Ostródzie   89 646 08 70
  • Numer telefonu do służb medycznych 999 i 112
  • Przy stanowisku recepcji może przebywać tylko 2 gości
  • Tam gdzie to praktyczne i bezpieczne zmodyfikowaliśmy zadania i procesy w celu zwiększenia fizycznych odległości między pracownikami, a gdzie to możliwe, wykorzystujemy telefony.
  • Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych.
  • Wyłączone z użytkowania są pomieszczenia sauna i siłownia.
  • Do odwołania zakazu wynikającego ze stosownego rozporządzenia obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w hotelu osób nie zakwaterowanych.
  • Na bieżąco są dezynfekowanie ogólne toalety, blat recepcyjny, klamki, poręcze, uchwyty, telefony, klawiatury komputerów oraz inne przyciski i często dotykane powierzchnie.
  • Systematycznie wietrzone są wszystkie pomieszczenia w hotelu.
  • Dezynfekujemy sprzęt hotelowy udostępniany gościom (rowery, kijki do nordic walking) po każdym użyciu.
  • Recepcja w pełnym zakresie działa w godzinach 24 na dobę

RESTAURACJA

  • Przed wejściem do restauracji zlokalizowane są dozowniki ze środkami do dezynfekcji w raz z instrukcja prawidłowej dezynfekcji rąk.
  • Preferowana jest bezgotówkowa forma rozliczeń.
  • Restauracja pracuje w reżimie sanitarnym.
  • Śniadania wydawane są w godzinach od 7 do 10 indywidualnie
  • Blaty są dezynfekowane po każdym gościu, nie organizujemy posiłków w formie bufetów.
  • Stosujemy w łazienkach papier do wycierania rąk
  • Odległość między blatami stołów( od ich brzegów) wynosi min.2m
  • Przestrzegamy założenia, że w pomieszczeniu nie może przebywać więcej niż 1 osoba na 4m2.
  • Noszenie osłon ust i nosa oraz rękawiczek w przypadku gości restauracji zajmujących miejsca siedzące i w trakcie konsumpcji nie jest wymagane.
  • Posiłki serwowane na miejscu przynosimy na tacach, które myjemy i dezynfekujemy każdorazowo po użyciu.
  • Posiłki serwowane ma wynos wydajemy bezkontaktowo, na ladzie w jednorazowych opakowania gastronomicznych.
  • Usunęliśmy dodatki( cukier, przyprawy, sztućce, wazoniki, serwetniki) z obszaru Sali jadalnej.

POKOJE

  • Dostosowaliśmy wyposażenie pokoi oraz sposób och przydzielenia do obowiązujących przepisów, tak aby korzystanie z przygotowanych przestrzeni pozwalało na nieskrępowany i satysfakcjonujący pobyt.
  • Ograniczając bezpośredni kontakt między Gośćmi, pokoje będą w miarę możliwości udostępniane w różnych częściach hotelu.
  • Wszystkie powierzchnie takie jak blaty, armatura, biuro, klamki, włączniki, piloty są dezynfekowane.
  • Precyzyjnie dozowane są profesjonalne środki myjące.
  • Po każdym gościu, oprócz rutynowego sprzątnięcia pokoju i łazienki oraz gruntownego wywietrzenia pomieszczenia, dokonywane jest ozonowanie.
  • Personel jest wyposażony w środki ochrony indywidualnej ( rękawiczki jednorazowe, środki do dezynfekcji rąk, maseczki lub przyłbice)i przestrzega zalecanych zasad bezpieczeństwa.
  • Obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
  • Po każdym Gościu pokoje sa wietrzone oraz poddawane dezynfekcji.
  • Pościel i ręczniki, prane są w temp.60 stopni z dodatkiem odpowiednich detergentów.
  • Serwis pokoi podczas pobytu odbywa się tylko na życzenie Gościa.

SALA KONFERENCYJNA

  • Przed wejściem do sali konferencyjnej przygotowaliśmy płun do dezynfekcji rąk
  • Sala konferencyjna i jej wyposażenie( stoły, krzesła, pilot od rzutnika, flipchart itp.) dezynfekowane przed każdym spotkaniem
  • Krzesła ustawiamy z zachowaniem 2-metrowych odstępów
  • Ze względu na obowiązujące graniczenia nie realizujemy przerw kawowych w Sali konferencyjnej.

W przypadku potrzeby zasięgnięcia dodatkowych informacji prosimy o kontakt z obsługą recepcji pod numerem telefonu  89 652 19 00.